Кафедра психології
Посада: завідувач кафедри психології
Науковий ступінь: доктор психологічних наук
Вчене звання: професор
Біографія
Сердюк Людмила Захарівна народилася в 1970 році.
Нагороди
- Відмінник освіти України
- Почесна грамота НАПН України
- медаль К.Д. Ушинського
Відомості про вищу освіту
У 1992 році закінчила Кам’янець-Подільський державний педагогічний інститут ім. В.П. Затонського за спеціальністю «Математика з додатковою спеціальністю фізика».
У 1994 році закінчила Чернівецький державний університет ім. Ю. Федьковича за спеціальністю «Практична психологія».
Відомості про захист дисертацій
Кандидат психологічних наук з 2001 року. Дисертацію захистила у спеціалізованій вченій раді Д26.453.01 Інституту психології ім.Г.С. Костюка АПН України (диплом ДК № 010484). Тема дисертації на здобуття наукового ступеня кандидата психологічних наук: «Динаміка особистісних рис у перші роки подружнього життя».
Доцент з 2006 року. Вчене звання доцента кафедри психології присвоєно у 2006 році (атестат 02ДЦ№012643).
Доктор психологічних наук з 2013 року. Дисертацію захистила у спеціалізованій вченій раді Д26.453.01 Інституту психології імені Г.С. Костюка НАПН України (диплом ДД № 002693). Тема дисертації на здобуття наукового ступеня доктора психологічних наук: «Психологія мотивації учіння в інтегрованому освітньому середовищі» за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології.
Стаж педагогічної роботи у вищих закладах освіти ІІІ-ІV рівня акредитації 24 роки, в тому числі у даному навчальному закладі 17 років.
Основні етапи педагогічної та науково-педагогічної діяльності у вищих закладах освіти ІІІ-ІV рівня акредитації:
26.06.1996 р. – 15.08.2002 р. – доцент кафедри психології та конфліктології Військового гуманітарного інституту Національної академії оборони України;
01.09.2003 по т.ч. – завідувач кафедри психології, директор Інституту соціальних технологій Відкритого міжнародного університету розвитку людини «Україна».
Веде основні навчальні курси
- Основи позитивної психотерапії
- Актуальні проблеми загальної психології
З основних навчальних курсів, з метою забезпечення навчального процесу, опубліковано:
1. Сердюк Л.З. Порівняльна психологія : Навчальна програма дисципліни / Л.З.Сердюк. – К.: МАУП, 2002. – 10 с.;
2. Сердюк Л.З. Методологія психологічних досліджень : Навчальна програма дисципліни / Л.З.Сердюк. – К.: МАУП, 2003. – 12 с.;
3. Сердюк Л.З. Психологія : Навч. посіб. / Л.З.Сердюк, О.М.Кочубейник. – К.: Університет «Україна», 2005. – 256 с.;
4. Сердюк Л.З. Порівняльна психологія : Навч. посіб. / Л.З.Сердюк. – К.: Університет «Україна», 2014. – 176 с.
Основні навчальні курси забезпечені навчально-методичними розробками.
Розроблено програми курсів «Вступ у спеціальність», «Загальна психологія», «Диференціальна психологія», «Порівняльна психологія», «Методологія психологічних досліджень», постійно здійснює керівництво курсовими та дипломними роботами.
Наукові інтереси
у сфері загальної психології, психології особистості, зокрема самодетермінація та самоорганізація особистісного розвитку, мотивація поведінки та діяльності особистості.
Наукові здобутки
обґрунтування системно-синергетичного підходу до розуміння мотивації учіння особистості, розробка концепції цілісної організації мотивації учіння особистості як самоорганізованої та самодетермінованої системи, визначення типів мотивації учіння як самодетермінованого процесу та ролі особистісного потенціалу в самодетермінації учіння особистості.
Підготовлено 1 кандидата психологічних наук (Барна Мирослава Володимирівна) в Інституті психології НАПН України за спеціальністю 19.00.01 – загальна психологія, історія психології за темою «Психологічні особливості побудови стратегій самореалізації студентів-інвалідів» (дата захисту 27.02.2013); керує трьома аспірантами – Н.М.Петрученко, Г.В.Іванніковою та А.О.Соколюк.
Є членом Вченої ради Університету «Україна», головою вченої ради Інституту соціальних технологій Університету «Україна», членом редакційної колегії міжнародних наукових журналів «Social welfare. Interdisciplinary approach», Nauki Społeczno – Humanistyczne Соціально-ГуманітарніНауки – Social and Human Sciences (Польша).
Основні праці:
1. Синергия мотивации обучения студентов с инвалидностью. Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції Московськогодержавного соціально-гуманітарного інституту. – М., 2010. – С. 311-315.
2. Методологічні аспекти дослідження мотиваційних чинників учіння студентів в інтегрованих групах. Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С. Д. Максименка. Т.V, част.1. –К., 2009. – С. 156-168.
3. Застосування принципів синергетики в дослідженні мотивації навчання. Зб. наукових праць. – К.: Університет Україна, 2010. – С. 240-246.
4. Дослідження неусвідомлюваної мотивації навчання: стандартизація процедури. Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України /За ред. С. Д. Максименка. Т. ІХ, част. 2. – К., 2008. –С. 271-279.
5. Психологічні аспекти формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів з інвалідністю. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : Зб. наук. праць. – №6(8). –К.: Університет «Україна», 2009. – С. 37-43.
6. Особистісні чинники навчання у ВНЗ студентів з інвалідністю. Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України /За ред. С. Д. Максименка. Т. Х, част. 3. – К., 2008. – С. 365-378.
7. Соціалізація студентів з інвалідністю: синергетичний підхід. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. праць. – №5(7). – К.: Університет «Україна», 2008. – С. 146-153.
8. Психологічні складові мотиву діяльності. Культура в сучасному українському суспільстві: стан та проблеми : Зб. матеріалів Всеукр. наук.-практич. конф., Київ, 6-7 червня 2008 р. – К.: Видавн. центр «КНУКіМ», 2008. – С. 393-395.
9. Особливості соціалізації та особистісного розвитку студентів з інвалідністю. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : Зб. наук. праць. – №4(6). – К.: Університет «Україна», 2007. – С. 37-43.
10. Психологічні особливості життєвих перспектив у студентів з інвалідністю. Проблеми загальної та педагогічної психології : Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С. Д. Максименка. Т. ІХ, част. 3. – К., 2007. – С. 352-357.
11. Психологічний захист і адаптація студентів з інвалідністю. Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : Зб. наук. праць. – №3(5). – К.: Університет «Україна», 2007. – С. 37-43.
12. Порівняльна психологія : Навчальний посібник. –К.: МАУП, 2005. – 226 с. (У співав. з О. Л. Туриніною)
13. Психологія : Навчальний посібник. – К.: Університет «Україна», 2005. – 256 с. (У співав. з О. М. Кочубейник)
Брала участь у роботі науково-практичних конференцій, зокрема:
– Міжнародній науково-практичній конференції «Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі» (Київ, листопад 2007-2013 рр.);
– Міжнародній науково-практичній конференції «Проблемы социальной интеграции и адаптации лиц с ограниченными возможностями здоровья в современное общество» (Росія, Москва, березень 2010 р.);
– ІІ Всеукраїнському психологічному конгресі, присвяченому 110 річниці від дня народження Г.С.Костюка (Київ, квітень 2010 р.);
– Міжнародній науково-практичній конференції «Чинники та технології соціалізації та ресоціалізації особистості в умовах сучасного суспільства» (Київ, листопад 20 11 р.);
– Міжнародній науково-практичній конференції «Social welfare: interdisciplinary approach» (Литва, Шяуляй, травень 2011-2014 рр.) та ін.
За результатами участі в конференціях опубліковано 8 статей та 11 тез.
Електронна адреса: lzserdyuk@rambler.ru
С П И С О К
наукових та навчально-методичних праць
№ з/п | Назва | Характер роботи | Вихідні дані | Обсяг стор. | Співавтори | |||||
І. До захисту кандидатської дисертації | ||||||||||
1. | Ціннісно-орієнтаційна єдність як фактор стабілізації подружніх взаємин | Стаття | Збірник наукових праць КВГІ 1(8) / 99. – С. 51-57. | 7 | ||||||
2. | Динаміка перцептивної взаємодії в процесі адаптації в шлюбі | Стаття | Збірник наукових праць ВГІ НАОУ 6(13) / 99. – С. 59-67. | 9 | ||||||
3. | Психологічні чинники стабілізації молодої сім’ї в Україні | Стаття | Духовність та злагода в українському суспільстві на перехресті тисячоліть: Дод. Збірника наукових праць КВГІ. – №5, 1999. – С. 173-178. | 6 | ||||||
4. | Проблеми сім’ї в Україні в системі державної політики | Стаття | Збірник наукових праць Української Академії державного управління при президентові України. – Вип. 2, 1999. – С. 136-140. | 4 | ||||||
5. | Особистісна інтеграція подружжя в процесі взаємної адаптації | Стаття | Українська еліта та її роль в державотворенні : Наукові записки інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України. – №1, 2000. – С. 206-210. | 5 | ||||||
6. | Психологічні чинники конфлікту подружжя на різних етапах шлюбу | Стаття | Проблеми загальної та педагогічної психології : Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка. – К., 2000. – т.2, ч.1. – С. 26-30. | 5 | ||||||
7. | Механізм особистісних змін та взаємосприймання партнерів у шлюбі | Стаття | Проблеми загальної та педагогічної психології : Зб. наук. праць Інституту психології ім.. Г.С. Костюка АПН України За ред. С.Д. Максименка. – Рівне: Волинські обереги,2000. – т.2, ч.2. – С. 62-67. | 6 | ||||||
ІІ. До захисту докторської дисертації | ||||||||||
8. | Міжособистісне оцінювання в контексті подружньої взаємодії // Проблеми загальної та педагогічної психології | Стаття | Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка. – Рівне: “Волинські обереги”. – 2001. – Т.3. – Ч.2. – С. 110-117. | 8 | ||||||
9. | Особливості психологічної сумісності подружжя в перші роки шлюбу | Стаття | Проблеми загальної та педагогічної психології. Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка. – Рівне: Волинські обереги. – 2001. – Т.3. – Ч.3. – С. 192-198. | 7 | ||||||
10. | Перспективи та суперечності подружньої адаптації | Стаття | Проблеми загальної та педагогічної психології. Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С.Костюка АПН України / За ред. С.Д.Максименка. – Рівне: “Волинські обереги”. – 2001. – Т.3. – Ч.4. – С. 171-174. | 4 | ||||||
11. | Мотиваційна спрямованість студентів як фактор самореалізації особистості | Стаття | Наукові праці МАУП – К.: МАУП, 2001. – С. 84-86. | 3 | ||||||
12. | Афективний комплекс тривоги як фактор особистісного розвитку студентів | Стаття | Спадкоємність та інновації в українській психологічній науці (Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції). – 2002. – част. 1. – С. 151-156. | 6 | ||||||
13. | Контент-аналіз: проблеми стандартизації процедур | Стаття | Актуальні проблеми психології. – Т.1: Соціальна психологія. Психологія управління. Організаційна психологія : Зб. наукових праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. – К.: Міленіум, 2003. – част. 9. – С.82-85. | 4 | Кочубейник О.М. | |||||
14. | Особливості сприймання життєвого шляху студентів з особливими потребами | Тези | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Тези доповідей. – Київ, 24-25 листопада 2004 р. – К.: Університет «Україна», 2004. – С. 252-254. | 3 | ||||||
15. | Мотивація навчання студентів з обмеженими можливостями в інтегрованих групах | Стаття | Збірник наукових праць (Психологічні науки). – №2. – Бердянськ, 2005. – С. 201-206. | 6 | ||||||
16. | Роль компенсаторних можливостей у трансформації особистості з обмеженими функціями | Стаття | Психологічні проблеми збереження репродуктивного здоров’я: Матеріали Міжнародної науково-практичної конференції. –К.: Міленіум, 2005. –С. 347-352 | 6 | ||||||
17. | Функціональні обмеження навчальної діяльності студентів і механізми їх компенсації | Тези | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Тези доповідей. – Київ, 23-24 листопада 2005 р. – К.: Університет «Україна», 2005. – С. 214-217. | 3 | ||||||
18. | Індекс життєвого стилю студентів з обмеженими можливостями | Тези | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Тези доповідей. – Київ, 22-23 листопада 2006 р. – К.: Університет «Україна», 2006. – С. 232-233. | 2 | ||||||
19. | Психологічні особливості соціалізації особистості з обмеженими можливостями | Стаття | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. праць. – №2(4). – К.: Університет «Україна», 2007. – С. 222-229. | |||||||
20. | Психологічний захист і адаптація студентів з інвалідністю | Стаття | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. праць. – №3(5). – К.: Університет «Україна», 2007. – С. 37-43. | 7 | ||||||
21. | Психологічні особливості життєвих перспектив у студентів з інвалідністю | Стаття | Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка. – Т. ІХ, част.3. – К., 2007. – С. 352-357. | 6 | ||||||
22. | Структурно-змістова характеристика мотивації навчання студентів з інвалідністю | Стаття | Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Інституту психології ім. Г.С. Костюка АПН України / За ред. С.Д. Максименка. – Т. ІХ, част. 6. – К., 2007. – С. 374-379. | 6 | ||||||
23. | Психологічні аспекти соціалізації та особистісного розвитку студентів з інвалідністю | Стаття | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. праць. – №4(6). – К.: Університет «Україна», 2007. – С. 234-241. | 8 | ||||||
24. | Психологічні аспекти формування ціннісного ставлення до здоров’я у студентів з інвалідністю | Стаття | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. праць. – №5(7). – К.: Університет «Україна», 2008. – С. 362-369. | 8 | ||||||
25. | Психологічні складові мотиву діяльності | Тези | Культура в сучасному українському суспільстві: стан та проблеми: Зб. матеріалів Всеукр. наук.-практич. конф. – Київ, 6-7 червня 2008 р. – К.: Видавн. центр «КНУКіМ», 2008. – С. 393-395. | 3 | ||||||
26. | Вплив мотивації на пізнавальну діяльність студентів | Стаття | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. праць. – №6(8). – К.:Університет «Україна», 2009. – С. 238-246. | 9 | ||||||
27. | Системно-синергетичний підхід у формуванні мотивації учіння студентів в інтегрованому освітньому середовищі | Стаття | Освіта регіону. – №3, 2010. – К.: Університет «Україна». – С. 205-208. | 4 | ||||||
28. | Домагання та самоставлення як чинник формування життєвих перспектив студентів під час навчання у ВНЗ | Стаття | Освіта регіону. – №4, 2010. – К.: Університет «Україна». – С. 220-224. | 5 | ||||||
29. | Синергия мотивации обучения студентов с инвалидностью | Стаття | Материалы Международной научно-практической конференции Московского государственного социально-гуманитарного института. – М., 2010. – С. 311-315. | 5 | ||||||
30. | Розвиток позитивного самоставлення студентів під час навчання у ВНЗ | Стаття | Матеріали ІІ Всеукраїнського психологічного конгресу, присвяченого 110 річниці від дня народження Г.С. Костюка (19-20 квітня 2010 року. –Т.І. – К.: ДП «Інформаційно-аналітичне агентство», 2010. – С. 218-222. | 5 | ||||||
31. | Застосування принципів синергетики в дослідженні мотивації навчання | Тези | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Тези доповідей. – Київ, 24-25 березня 2010 р. – К.: Університет «Україна», 2010. – С. 244-246. | 3 | ||||||
32. | Методологія системного підходу у дослідженні мотивації учіння: основні напрями досліджень, принципи і закономірності | Стаття | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : Зб. наук. праць. –№8(10). – К.: Університет «Україна», 2011. – С.127-138. | 12 | ||||||
33. | Психологічне благополуччя як чинник самореалізації особистості студентів в інтегрованому освітньому середовищі | Стаття | Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної АПН України / За ред. С.Д. Максименка. – Т.VІІІ. – част. 5. – К., 2011. – С. 329-338. | 10 | ||||||
34. | Психологічні особливості професійного самовизначення старшокласників | Стаття | Освіта регіону. – №1, 2011. – К.: Університет «Україна». – С. 277-280. | 4 | ||||||
35. | Ціннісні основи самореалізації особистості в освітньому середовищі | Тези | Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі: Тези доповідей. – Київ, 23-24 листопада 2011 р. – К.: Університет «Україна», 2011. – С. 228-230. | 3 | ||||||
36. | Psychological well-being of future specialists in the integrated educational environment and the factors of its formation | Стаття | Social welfare. Interdisciplinary approach, 1(1), 2011. – P. 44-51. | 8 | ||||||
37. | Зміст і структура психологічної готовності до професійної діяльності студентів з інвалідністю | Стаття | Освіта регіону. – №5, 2011. – К.: Університет «Україна». – С. 140-143. | 4 | Петрученко Н.М. | |||||
38. | Самореалізація студентів з обмеженими можливостями в інтегрованому в освітньому середовищі | Стаття | Збірник наукових праць: філософія, соціологія, психологія. – Івано-Франківськ: Вид-во Прикарпатського національного університету імені Василя Стефаника, 2011. – Вип.16. – част. 2. –С.14-19. | 6 | ||||||
39. | Психологические предпосылки самореализации студентов с ограниченными возможностями здоровья в интегрированной образовательной среде | Стаття | Актуальные проблемы психологической реабилитации лиц с ограниченными возможностями здоровья. Материалы международной научно-практической конференции. – М., 2011. – С.655-661. | 7 | ||||||
40. | Ціннісні основи самореалізації особистості в освітньому середовищі | Стаття | Нові технології навчання. Наук.-метод. зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, Академія міжнародного співробітництва з креативної педагогіки: В 2-х ч. – Київ-Вінниця, 2011. – Вип.69. – част. І. – С.249-253. | 5 | ||||||
41. | Адаптація: процес чи результат процесу | Стаття | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами : Зб. наук. праць. – №9(11). – К.: Університет «Україна», 2012. – С. 235-243. | 9 | Ільєнко М.М. | |||||
42. | Холістичні та синергетичні тенденції мотивації учіння студентів в інтегрованому освітньому середовищі | Стаття | Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С.Костюка Національної АПН України / За ред. С.Д. Максименка. – Т. ХІV. – част. 4. – К., 2012. – С.222-233. | 2 | ||||||
43. | Інтегроване освітнє середовище як модель ціннісного середовища особистості | Тези | Актуальні проблеми навчання та виховання людей в інтегрованому освітньому середовищі: Тези доповідей. – Київ, 21-21 листопада 2012 р. – К.:Університет «Україна», 2012. – С. 79-81. | 3 | ||||||
44. | Особистісно-смислові характеристики мотивації навчання студентів вищих навчальних закладів | Стаття | Вісник післядипломної освіти: Зб. наук. праць / Ун-т менедж. освіти НАПН України. – Вип. 6(19) / Головн. ред. В.В.Олійник. – К.:«АТОПОЛ», 2012. – С.382-391. | 10 | ||||||
45. | Personal-semantic characteristics of higher school students’motivation | Стаття | Social welfare. Interdisciplinary approach, 2(1), 2012. – P. 56-62. | 7 | ||||||
46. | Characteristic of different components development of psychological readiness to professional activities for students with somatic disorders | Стаття | Social welfare. Interdisciplinary approach, 2(2), 2012. – P. 58-69. | 12 | Petruchenko N. | |||||
47. | Психологічне забезпечення мотивації учіння студентів | Стаття | Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського: збірник наукових праць/за ред. С.Д. Максименка, Н.О. Євдокимової. – Т.2. – Вип. 9. – Миколаїв: МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2012. – (Серія «Психологічні науки»). – С. 211-217. | 7 | ||||||
48. | Психологічні особливості ціннісних орієнтацій студентської молоді | Стаття | Освіта регіону. – №2, 2012. – К.:Університет «Україна». –С.311-317. | 7 | ||||||
49. | Роль ціннісного середовища у формуванні мотивації самореалізації студентів | Стаття | Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С. Костюка Національної АПН України / За ред. С.Д. Максименка. – Т. ХІV. – част.3. – К., 2012. – С. 316-324. | 9 | ||||||
50. | Мотивація учіння студентів: типи спрямованості та синергії | Стаття | Освіта регіону. – №3, 2012. – К.:Університет «Україна». – С. 214-220. | 7 | ||||||
51 | Психологічні особливості абітурієнтів з інвалідністю | Стаття | Проблеми загальної та педагогічної психології: Зб. наук. праць Інституту психології імені Г.С.Костюка Національної АПН України / За ред. С.Д. Максименка. – Т.ХІV. – част.5. – К., 2012. – С.194-202. | 9 | ||||||
52. | Комплексна програма розвитку мотивації учіння та професійного становлення майбутнього фахівця у ВНЗ | Стаття | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. праць. – №10 (12). – К.:Університет «Україна», 2013. – С. 205-218. | 14 | Купрєєва О.І. | |||||
53. | Психологія мотивації учіння майбутніх фахівців: системно-синергетичний підхід | Монографія | – К.: Університет «Україна», 2012. – 323 с. | 323 | ||||||
54. | Аssessment of own life prospects as a factor of student’s academic motivation | Стаття | Social welfare. Interdisciplinary approach, 3(1), 2013. – P.90-100. | 11 | ||||||
ІІІ. Після захисту докторської дисертації | ||||||||||
55 | Personal modus of future specialists’ self-realization | Стаття | Social welfare. Interdisciplinary approach, 4(1), 2014. – P.71-80. (фахове видання) | 10 | ||||||
56 | Розвиток ідей Г.С. Костюка стосовно поєднання навчання з продуктивною працею | Стаття | Актуальні проблеми психології: Зб. наукових праць Інституту психології ім.Г.С. Костюка АПН України. – 2013. – Т. V: Психофізіологія. Психологія праці. Експериментальна психологія. – Випуск 13. – К.: ДП «Інформ.-аналіт. агентство», 2013. – С. 268-274. (фахове видання) | 7 | ||||||
57. | Життєва перспектива в самодетермінації мотивації учіння студентів в інтегрованому освітньому середовищі | Стаття | Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О. Сухомлинського: збірник наукових праць/за ред. С.Д. Максименка, Н.О. Євдокимової. – Т. 2. – Вип. 11. – Миколаїв: МНУ імені В.О. Сухомлинського, 2013. – (Серія «Психологічні науки»). – С. 215 – 222. (фахове видання) | 8 | ||||||
58. | Чинники внутрішньої мотивації учіння студентів ВНЗ | Стаття | Науковий вісник Чернівецького університету. – Вип. 679. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Чернівецький нац. у-т, 2014. – С. 148-156. (фахове видання) | 9 | ||||||
59. | Особистісна самореалізація та психологічне благополуччя як основні стратегічні лінії мотивації учіння студентів ВНЗ | Стаття | Науковий вісник Чернівецького університету. – Вип. 687. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Чернівецький нац. у-т, 2014. – С. 151-159. (фахове видання) | 9 | ||||||
60. | Напрями спрямованості мотивації учіння студентів в процесі професійної підготовки у ВНЗ | Стаття | Науковий вісник Чернівецького університету. – Вип. 689. Педагогіка та психологія. – Чернівці: Чернівецький нац. у-т, 2014. – С. 137-146. (фахове видання) | 10 | ||||||
61. | Особистісний модус самореалізації майбутніх фахівців | Стаття | Вісник післядипломної освіти: зб. наук. пр./ Ун-т. менедж. освіти НАПН України; редкол.: О.Л.Ануфрієва [та ін.]. – Вип. 10(23)/ голов. ред. В.В.Олійник. – К.:АТОПОЛ, 2014. – С. 239-248. (фахове видання) | 10 | ||||||
62. | Розвиваючий потенціал інтегрованого освітнього середовища у самореалізації студентів | Стаття | Актуальні проблеми психології: зб. наукових праць Інституту психології ім.Г.С.Костюка НАПН України / [ред. кол. : С.Д.Максименко (гол. ред.) та ін.]. – Т.1: Організаційна психологія. Економічна психологія. Соціальна психологія / за ред. С.Д. Максименка, Л.М. Карамушки. – К.-Алчевськ: ДонДТУ, 2014. – Вип. 40. – С. 179-182. (фахове видання) | 4 | ||||||
63. | Діагностика спрямованості мотивації учіння студентів у ВНЗ | Стаття | Науковий вісник Миколаївського державного університету імені В.О.Сухомлинського: збірник наукових праць/за ред. С.Д.Максименка, Н.О.Євдокимової.– Миколаїв: МНУ імені В.О.Сухомлинського, 2014. – Вип. 2.12(103). – С. 163-168. (фахове видання) | 5 | ||||||
64. | Психологічні особливості студентів з інвалідністю | Стаття | Актуальні проблеми навчання та виховання людей з особливими потребами: Зб. наук. праць. – №11 (13). – К.:Університет «Україна», 2014. – С. 238-251. (фахове видання) | 14 | ||||||
65. | Сучасні синергетичні тенденції мотивації учіння майбутніх фахівців | Стаття | Вісник Національного університету оборони України. Зб. наук. Праць. – К.: НУОУ, 2014. – Вип. 3(40). – с. 316-320. (фахове видання) | 5 | ||||||
66. | Розвиток в українській психології провідних ідей Г.С.Костюка | Стаття | Теоретичні і прикладні проблеми психології: Зб. наук. праць. – Луганськ: Cхідноукраїнський національний університет імені Володимира Даля, 2014. – № 2(34). – С. 294-301. (фахове видання) | 8 | ||||||
ІV. Навчально-методичні праці | ||||||||||
67. | Навчальна програма дисципліни „Порівняльна психологія” (для бакалаврів) | Навчальна програма | К., МАУП, 2002. -10 с. | 10 | ||||||
68. | Навчальна програма дисципліни „Методологія психологічних досліджень” (для магістрів) | Навчальна програма | К., МАУП, 2003. -12 с. | 12 | ||||||
69. | Психологія | Навчальний посібник | К.: Університет «Україна», 2005. – 256 с. | 256 | Кочубейник О.М. | |||||
70. | Порівняльна психологія | Навчальний посібник | К.: Університет «Україна», 2014. – 176 с. | 176 |