Педагогіка
http://www.pedlib.ru/ – Педагогічна бібліотека – це зібрання літератури, що постійно поповнюється, по педагогіці, її прикладним галузям, а також наукам медичного і гуманітарного циклів, що мають відношення до виховання і навчання дітей. Популярні і наукові видання, підручники, статті з періодики: бібліотека – це фонд доступної кожному інформації.
http://www.library.edu-ua.net/ – Національна Академія педагогічних наук України. Державна науково-педагогічна бібліотека України імені В.О.Сухомлинського. В. О. Сухомлинський увійшов в історію української педагогіки як педагог-гуманіст, творець педагогічної системи, в центрі якої перебуває дитина як унікальна особистість.
www.pedagogika.at.ua – сайт доцента Уманського державного педагогічного університету Стеценко Надії Миколаївни. На сайті розміщені різноманітні ОВР: навчальна програма, семінарські та практичні, тести.
Психологія
http://psylib.kiev.ua/ – Психологічна бібліотека. Ідея проекту – створення мережевого ресурсу, здатного полегшувати завдання свідомого становлення дійсною людською істотою для тих, кому це завдання представляється актуальним.
http://www.tomalogy.com/library.html – Бібліотека містить статті, написані за матеріалами роботи дослідницької групи Центру Томалогії. Томалогія – це сучасний цілісний підхід до розвитку людини, який виник на стику передових досягнень мотиваційної психології та традиційних методик самопізнання (бездіяльність, безвихідь, буря в склянці води, важливість і значущість, комплекс Ассоль).
http://ek-lit.agava.ru/ – Психологічні тести
http://psi.webzone.ru/ – Психологічний словник, тестування. Внаслідок того, що психологія є науковою дисципліною, яка в даний час дуже активно розвивається, представляється важливим не стільки дати визначення психологічних понять, які можуть бути достеменними на всі часи, скільки показати можливість різних (по різному експериментально-методично оснащених) підходів до тих або інших психічних явищ.
Конфліктологія
Конфліктологія
НАВЧ. ПОСІБ. / ЄМЕЛЬЯНЕНКО Л. М., ПЕТЮХ В. М., ТОРГОВА Л. В., ГРИНЕНКО А. М. / ЗА ЗАГ. РЕД. В. М. ПЕТЮХА, Л. В. ТОРГОВОЇ. — К.: КНЕУ, 2003. — 315 С.
У посібнику розглядаються теоретичні та прикладні проблеми конфліктології, увага акцентується на управлінні конфліктами. Детально розглянуто діагностику конфлікту й коригування поведінки його учасників, прогнозування розвитку конфліктів, управління стресами в конфліктній ситуації, можливість безконфліктного спілкування в процесі проведення професійних переговорів і нарад, безконфліктної взаємодії сторін у дискусіях і спорах, у процесі нововведень та під час вирішення трудових спорів.
Може бути використано студентами, аспірантами, докторантами та спеціалістами з управління персоналом, а також менеджерами організацій різних галузей народного господарства.
http://6201.org.ua/load/72-1-0-610
Психологія особистості
Зрозуміти природу людини, Адлер Альфред
Книга знайомить читача з основами психології особи А. Адлера. За словами самого автора “мета книги – показати, як невірно вибрана лінія поведінки однієї людини вносить дисгармонію до нашого суспільного життя, навчити людей розпізнавати свої помилки і, нарешті, показати, як гармонійно адаптуватися до соціального середовища”.
У основі підходу Адлера – переконання в тому, що людина здатна на вільний вибір і реально відповідає за свої вчинки – а, отже, в змозі змінити свою поведінку.
http://www.koob.ru/adler/ponyat_prirodu_cheloveka
Психологія праці
Фізіологія і психологія праці
КРУШЕЛЬНИЦЬКА Я.В. ПІДРУЧНИК. — К.: КНЕУ, 2003. — 367 С.
Розглядаються закономірності функціонування людського організму у процесі праці, активізація психічних функцій і властивостей особистості в різних видах діяльності. Розкриваються суть працездатності, втоми і монотонності, їх показники, динаміка, методи дослідження; особливості організації праці в системах «людина — машина». Висвітлюються теоретичні і прикладні аспекти важкості та інтенсивності праці; методи проектування раціональних режимів праці і відпочинку; психофізіологічні та організаційні основи профорієнтації, профвідбору та виробничого навчання в ринкових умовах.
Для викладачів, студентів економічних факультетів і вузів, працівників державних служб зайнятості, спеціалістів підприємств і організацій.
http://studentbooks.com.ua/content/view/123/76/
Психологія реклами
У наш час високих технологій інформація стала чи не найдорожчою річчю. Люди платять гроші, щоб отримати інформацію, або ж навпаки – щоб надати її суспільству. Одним зі способів такого надання інформації є реклама. Причому реклама не у вузькому сенсі, як інформація про певний виріб, а у найширшому значенні цього поняття – як засіб інформування, переконання, впливу і маніпуляції.
http://ua.textreferat.com/referat-11005-1.html
Психологія спілкування
Фехтування на нервах, Рагозін Ю.П.
Ця книга про те, як стати удачливим, коханим і, отже, щасливим; як опанувати психологічні навики, аби, зберігаючи активну позицію, жити, уникаючи конфліктів.
Книга допоможе читачам розвинути культуру спілкування, побачити і виправити свої помилки в поведінці – починаючи із знайомства, стосунків з колегами по роботі і закінчуючи питаннями подружнього життя, включаючи її інтимну сторону.
http://www.koob.ru/ragozin_y/fehtovanie_na_nervah
Психологія управління
Психологія менеджменту, Менегетті Антоніо
Підвищення ефективності в будь-якій області діяльності досягається за рахунок розвитку потенціалу. Нестримність змін в соціально-економічній сфері вимагає постійного поповнення знань і вдосконалення навиків, що означає необхідність освіти за типом life-long learning (навчання протягом всього життя).
Зібрані в даному виданні лекції допомагають визначити принципи успішного використання свого розуму, перетворення його на капітал через досягнення успіху у вибраній сфері діяльності і дають направляючі координати ефективного входження в світ бізнесу і професійної діяльності.
http://www.koob.ru/meneghetti/psihol_menedz
Філософія психології
АВТОР: А.Н. ЛЕОНТЬЄВ. РІК; 1994. КІЛЬКІСТЬ СТОРІНОК: 174
ФОРМАТ: DOC. РОЗМІР: 461 КБ
У збірку робіт наукового архіву А. Н. Леонтьева включені тексти, присвячені вузловим методологічним і теоретичним проблемам психології. Більшість робіт, в ключі інших в збірку, ніколи раніше не публікувалися.
Детально розбираються проблеми свідомості, діяльності, філогенезу психіки, співвідношення психологічного і фізіологічного, проблема сенсу. Багато хто з ідей, що розвиваються в книзі, зберіг свою новизну і наукову цінність до наших днів.
http://bbbook.ru/modules.php?name=News&file=article&sid=3059
Соціальна робота
Дозвіллєзнавство
НАВЧАЛЬНИЙ ПОСІБНИК / БОЧЕЛЮК В.Й., БОЧЕЛЮК В.В. – К.: ЦЕНТР НАВЧАЛЬНОЇ ЛІТЕРАТУРИ, 2006.- 208 C.
У навчально-методичному посібнику розглянуто понятійний апарат культурно-дозвіллєвої діяльності, її основні елементи, проаналізовано соціально-історичні особливості розвитку сучасної системи культурно-дозвіллєвої діяльності, визначено соціалізацію вільного часу та особливості культурно-дозвіллєвого середовища, відображено особливості національної психології у дозвіллєвій діяльності. Розкрито механізм регулювання сприйняттям аудиторією різноманітних програм у сучасних дозвіллєвих закладах культури.
Навчально-методичний посібник містить структурний аналіз усього технологічного процесу підготовки і проведення культурно-дозвіллєвих програм та діяльності в сучасних закладах культури.
http://www.info-library.com.ua/books-book-143.html
Організація діяльності служби зайнятості
КОНСПЕКТ ЛЕКЦІЙ – ЧЕМЕРИС А. Т. — К.: МАУП, 2003. — 120 С: ІЛ. — БІБЛІОГР.: С. 113-116.
У пропонованому конспекті лекцій на основі сучасного законодавства України про зайнятість розкриваються мета, завдання та основні напрямки діяльності державної служби зайнятості як централізованого органу виконавчої влади, що відповідає за реалізацію державної політики у сфері зайнятості. Наводиться зміст основних нормативних документів, що стосуються діяльності служби зайнятості.
Розмір в архіві: 373 Кб. Формат: PDF.
http://uareferats.com/index.php/book/details/47
Соціальна робота в Україні: перші кроки
ПІД РЕДАКЦІЄЮ В. ПОЛТАВЦЯ / ШКОЛА СОЦІАЛЬНОЇ РОБОТИ / НАУКМА, 2000
Книга “Соціальна робота в Україні: перші кроки” підготовлена колективом українських та британських авторів. Статті, вміщені в цій збірці. віддзеркалюють досвід, набутий працівниками Школи Соціальної роботи Національного університету ”Києво-Могилянська академія” та їхніми закордонними колегами за чотири роки викладання та практичної діяльності. Це теоретичні роботи і практичні поради, опис досвіду проведення досліджень та аналіз поточної ситуації в Україні тощо.
Представлені в книзі матеріали можуть бути корисними як для практичних працівників, так і при викладанні соціальної робот и та соціальної політики у підготовці фахівців різних рівнів.
http://uareferats.com/index.php/book/details/48
Теорія і методи соціальної роботи
ЛУКАШЕВИЧ М. П., МИГОВИЧ І.І. НАВЧ. ПОСІБ. — 2-ГЕ ВИД., ДОП. І ВИПР.— К.: МАУП, 2003. — 168 С. — БІБЛІОГР.: С. 159-164. І8ВК 966-608-332-9
РЕКОМЕНДОВАНО МІНІСТЕРСТВОМ ОСВІТИ І НАУКИ УКРАЇНИ (ЛИСТ № 14/18.2-822 ВІД 11.06.01)
У посібнику, підготовленому за програмою навчального курсу “Теорія і методи соціальної роботи” для вищих навчальних закладів України, висвітлено передумови виникнення теорії соціальної роботи в Україні і процес її наукового становлення. Проаналізовано основні сучасні теорії соціальної роботи і розкрито сутність адаптивно-розвиваючої теорії соціальної роботи. Описано систему методичного забезпечення реалізації теоретичних надбань у практичній діяльності соціальних працівників. Розмір в архіві: 510 Кб. Формат: PDF
http://uareferats.com/index.php/book/details/49
Типова технологія соціальної роботи з клієнтами
(О. О. ЯРЕМЕНКО, С. В. ТОЛСТОУХОВА, Р. Я. ЛЕВІН) // УКРАЇНСЬКИЙ СОЦІУМ. – 2004. – № 1 (3). – C.64-75 //УКРАЇНСЬКИЙ ЦЕНТР ПОЛІТИЧНОГО МЕНЕДЖМЕНТУ
Принципові зміни підходів до формування і реалізації соціальної політики держави, які сталися в Україні за час, що минув від здобуття незалежності, зумовили виникнення нових проблем, яких до того не існувало в тоталітарному суспільстві. Передусім це стосується відносно нової для країни сфери діяльності – соціальної роботи, яка сьогодні існує в триєдності, виконуючи одночасно функції самостійної галузі суспільних наук, навчальної дисципліни на рівні вищої школи та практичної професії, включеної в систему державного регулювання легалізованих професій і робіт.
Однією з таких проблем є методологічне розмаїття деяких ключових визначень і понять, що застосовуються в науковому вжитку і навчальному процесі. З цим пов’язана і проблема уніфікації технологій, що реалізуються в практиці соціальної роботи з різними категоріями клієнтів. Трапляється, наприклад, що методичні рекомендації щодо соціальної роботи з неблагополучними сім’ями, прийомними сім’ями, дитячими будинками сімейного типу, сім’ями, що виховують дітей з обмеженими можливостями, молоддю, що потрапляє до груп ризику, неповнолітніми, які повертаються з місць позбавлення волі тощо, містять описи різної черговості основних етапів соціальної допомоги (підтримки, супроводу), навіть різного змісту таких етапів.
http://www.politik.org.ua/vid/magcontent.php3?m=8&n=51&c=1099
Управлінські аспекти соціальної роботи
КУРС ЛЕКЦІЙ / М. Ф. ГОЛОВАТИЙ (КЕР. АВТ. КОЛ.), М. П. ЛУКАШЕВИЧ, Г. А. ДМИТРЕНКО ТА ІН. — К.: МАУП, 2004.— 368 С: ІЛ. — БІБЛІОГР. В КІНЦІ РОЗДІЛІВ.
У посібнику висвітлено політико-правові засади соціального управління, сутнісні характеристики та функції менеджменту соціальної роботи, сучасні моделі толерантного менеджменту персоналу. Розглянуто цілі, завдання, елементи процесів мотивації та оцінювання персоналу. Особливу увагу приділено організаційно-управлінським засадам практичної реалізації соціальної політики, методам підвищення ефективності роботи з персоналом, сучасному інформаційному забезпеченню менеджменту соціальної роботи.
Розмір в архіві: 1.43 Мб; Формат: PDF
http://uareferats.com/index.php/book/details/50
Фізична терапія
Анатомія людини
http://anatomia.at.ua/ — Портал «Анатомія людини»
http://meduniver.com/Medical/Anatom/ — Анатомія людини в картинках
http://www.anatomus.ru/ — Анатомія людини в ілюстраціях
http://www.anatomy.tj/ — Анатомічний атлас
Основи здорового способу життя
КУРС ЛЕКЦІЙ / – ТДПУ, ТЕРНОПІЛЬ, 2009.- 58 C.
Можна багато сперечатися про причини, які призвели до погіршення здоров’я населення, але раціональніше все таки запропонувати реальний механізм виходу із цієї ситуації. Кафедра здорового способу життя Тернопільського державного педагогічного інституту в 1990 році вперше в Україні запропонувала ввести до шкільної програми новий предмет — валеологію. Відсутність хвороб або фізичних дефектів, це – стан повного фiзичного, душевного і соціального благополуччя.